czwartek, 28 maja 2009

"Moda na sukces" - ułatwianie posiedzenia....

"Moda na sukces, odcinek cztery tysiące trzysta dwudziesty siódmy " takie słowa można usłyszeć codziennie około godziny 16 w TVP 1 od wielu lat. I nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt iż sponsorem tej długowiecznej amerykańskiej telenoweli, jest producent leku na zaparcie i hemoroidy.

Jak się ma zatem zaparcie do długotrwałego siedzenia na dupie? Otóż odpowiedź nie jest tak skomplikowana jakby się mogło wydawać, w każdym razie zależy od punktu widzenia, a w zasadzie siedzenia. Osoba oglądająca kolejny odcinek "Mody na sukces" prawdopodobnie zdążyła się nabawić zaparć już po. tysięcznym odcinku, a gdzie dopiero odcinek nr 4000 ....
Z pomocą przychodzi ów producent, ale nasuwa się kolejne pytanie: Czy producent świadomie wykorzystał ten jakże trafny slogan reklamowy? Jeśli tak dotknął wrażliwej strony życia ludzkiego - z jednej strony wykorzystując fakt, iż w wyświetlaniu popularnego tasiemca "końca nie widać", po drugie wykorzystał fakt, że popularna telenowela dotyka tych samych problemów, co w odcinku 1, 2, 34 i 1456.

Tak czy inaczej - jeśli zrobił to umyślnie - to bardzo inteligentny człowiek. Jeśli przypadkowo - muszę powiedzieć, że mu się udało :)

Brak komentarzy: