wtorek, 3 listopada 2009

Kampania: anty-nasza-klasa!

Widzę, że bardzo interesujecie się tematem "nasza-klasa".
Wpadłem na pewien pomysł.
Zapraszam do dyskusji - czy to przez e-maile czy to przez komentarze na blogu.

Bardzo chętnie skonfrontuję swój punkt widzenia z Waszym.

Pozdrawiam.

Cieszę się, że jest pierwszy głos w tej sprawie (21.11.2009 - od krzysiek)

"Od początku wiedziałem, że ten portal to jest jakaś choroba społeczna, ale nie przypuszczałem, że dojdzie to do takiego zaawansowanego stadium. Osobiście nie mam tam konta i nie mam pretensji do ludzi (znajomych), którzy się tam udzielają, ale nie potrafię zrozumieć osób z mojego otoczenia, które wciąż narzekają na nk, ale mimo to dalej spędzają tam popołudnia :/ "

Czekam na kolejne. Mam nadzieję, że wywiąże się z tego czegoś dyskusja!
Pozdro

1 komentarz:

Krzysiek pisze...

a propos naszej klasy, polecam odwiedzić ten blog ---> http://intrygantka.pinger.pl/
Od początku wiedziałem, że ten portal to jest jakaś choroba społeczna, ale nie przypuszczałem, że dojdzie to do takiego zaawansowanego stadium. Osobiście nie mam tam konta i nie mam pretensji do ludzi (znajomych), którzy się tam udzielają, ale nie potrafię zrozumieć osób z mojego otoczenia, które wciąż narzekają na nk, ale mimo to dalej spędzają tam popołudnia :/

Pozdro