sobota, 13 października 2007

LTJ Bukem - Earth vol. 1-7 (CD, Album0


Witam,
jak zwykle prezentuje albumy i gatunki muzyczne z różnej beczki. Tym razem pragnę przedstawić Wam produkcję prosto z wysp brytyjskich. Ten wykonawca jest mi znany od bardzo dawno i o ile pamiętam jest to pierwszy wykonawca drum'n'bassowy jakiego kiedykolwiek słyszałem. Mowa tutaj o brytyjskim producencie LTJ Bukemie. Bukem, czyli niejaki Daniel Williamson to głowa wytwórni Goodlooking zrzeszającej artystów i producentów z całego Świata. Urodzony w 1967 roku w Londynie dzisiaj uchodzi za boga drumów. Albumy, które mam zamiar zaprezentować w tym poście są dla mnie esencją jego twórczości. Earth'y, bo o nich mówię składają się (jak na razie) z siedmiu woluminów. Jest to mieszanka downtempa, acid jazz'u i wyśmienitego inteligentnego drum & bass'u. Osobiście najbardziej cenię sobie pierwsze trzy woluminy oraz album Journey Inwards, który leży na mojej półce z płytami. Odrobinę więcej dowiecie się tradycyjnie na stronach :







Gorąco polecam! Te płyty są praktycznie nie do zdobycia. Jak się wysilicie, to znajdziecie gdzieś jeszcze niedobitki na amazon.com lub musicstack.com.

Pozdro

Brak komentarzy: