wtorek, 25 lipca 2023

Browar w Ostrowie Wielkopolskim - wyburzanie

Browar w Ostrowie Wielkopolskim znika z powierzchni ziemi. Trochę smutno, trochę nie. Tak się akurat składa, że miałem okazję być w środku głównego budynku oraz pozostałych zabudowań w ostatnich latach i muszę przyznać, że były one w opłakanym stanie. Decyzja o rozbiórce była jedyną słuszną, choć oczywiście sentyment ogromny pozostał.




Pamiętam doskonale smak piwa "Jubileusz". Choć nie byłem wtedy jeszcze pełnoletni, to mój Dziadek częstował mnie złocistym trunkiem. Potem Browar zlikwidowano, a piwo wycofano z produkcji. 

Gdy 9 lat temu moi foto znajomi zorganizowali Galerię Bezdomną w murach browaru miałem okazję zrobić kilka zdjęć z wykorzystaniem technologii HDR. 

Link do zdjęć: https://tomwoysky.blogspot.com/2014/02/w-starym-browarze-i-rzezni.html

Już od kilku tygodniu browar stopniowo znika z powierzchni ziemi. Obserwuję to z góry i z dołu. Od początku tygodnia stopniowo znika główny budynek. 

No i w końcu zniknął. 

















































Brak komentarzy: